loading...
عوارض خودارضایی /دانلود آهنگ های ترکی آذری،دانلود آهنگ،چگونه آشپز خوب باشیم؟،روش پخت انواع کیک در این وبلاگ،دانلودفیلم ،خودارضایی،راه
رضا بازدید : 98 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی فکری جدید و زیبای Brightstone Mysteries: Paranormal Hotel

با لینک مستقیم و گرافیک بسیار زیبا در سبک یافتن وسایل گم شده

\"Brightstone

در این بازی ماجراجویی و هیجان انگیز شما در شهر نیویورک باید به کمک کاراگاه بریجت، در یک هتل متروکه به دنبال یک گردنبند گم شده بگردید و اسرار و سرنخ های یک قتل را کشف کنید و قاتلی که وسایل گران بهایی را سرقت کرده را با حل پازل ها شناسایی کنید.
.
نسخه نهایی و کرک شده ی این بازی جذاب را با لینک مستقیم از سایت دوستی ها دانلود کنید.

Features:
50 arduous levels to conquer
Five intriguing chapters to navigate
15 puzzling mini-games to master
16 rewarding achievements to earn
13 unforgettable characters to meet
Three difficulty modes: casual, adventure, challenging

 

دانلود با حجم 414 مگابایت با 5% قابلیت ریکاوری

RioUpload | TrainBit | UploadBoy

\"دانلود\" \"Download\" \"دانلود\"

\"Brightstone
\"Brightstone
\"Brightstone

راهنمای دانلود:

پس از ورود به لینک دانلود، روی دکمه Free Download کلیک کرده و سپس دکمه Create Download Link را بزنید تا لینک مستقیم برای شما آماده گردد.

رضا بازدید : 199 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"Roaming

جدا از دسته ی بازی های گرافیکی و نیازمند سخت افزار های قدرتمند ، بازی هایی هستند که بی سروصدا ساخته می شوند و با ضعیف ترین سخت افزار ها هم قابل اجرا هستند ، بازی هایی که خیلی کم خرج تر از بازی های بزرگ ، اما بسیار لذت بخش تر و کاربرپسند تر طراحی می شوند ، بازی هایی که بر خلاف گستردگی بازی های نسل امروز ، فقط در پنجره ی مانیتور شما اتفاق می افتند و برای کنترل این محیط کوچک فقط یک موس و 4 دکمه ی جهت کافیست . یکی از محبوب ترین بازی های این سبک بازی \"transRoaming Fortess نام دارد که می تواند تجربه ی جالبی در این سبک بازی ها باشد . این بازی یک بازی بسیار جالب و هیجان انگیز برای کامپیوتر است که داستان آن مربوط به سرزمینی بزرگ به نام Manatalopia بوده که دارای شکوه و عظمت خاصی بود و در آن مردم به خوبی و خوشی زندگی می کردند و هیچ دشمن و نیروی بدی در سرزمین بازی Roaming Fortress وجود نداشت و همین امر باعث شده بود تا نیروهای حفاظتی زیادی در سرزمین نباشند. تا این که یک روز در تاریخ یعنی روز شروع بازی اتفاقی می افتاد که ورق بر می گردد . شما عیزیزان می توانید برای دانلود و مشاهده ی تصاویری از محیط بازی به ادامه مراجعه کنید.

\"Roaming

\"downloadدانلود از لینک مستقیم  | با حجم 121 مگا بایت

\"passwordپسورد : www.mihandownload.com

\"url

رضا بازدید : 121 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی آنلاین طوفان دزدان دریایی

\"\"
 

برای مبارزه با گرگ های یخ زده آماده باشید! گرگ های یخی در فصل زمستان به دریاها حمله می کنند. رویداد زمستانی از تاریخ 20 آذر 1392 آغاز می شود و به مدت 4 هفته ادامه خواهد داشت.
زمستان سرد در راه است. برف و یخبندان همه جا را فرا گرفته ولی این شرایط پایدار نیست چرا که به زودی صدای شلیک توپ ها و شعله های آتش همه جا را فرا خواهد گرفت. در 4 هفته آینده شما و همراهانتان باید نقشه های پاداش مختلفی را انجام دهید و به جزایر مختلف سرک بکشید. این جزایر با کارگروهی و حمایت اتحادتان قابل فتح هستند.
اگر فکر می کنید که یک دزد دریایی ماجراجو هستید و نیاز به هیجان بیشتری دارید به سرزمین های یخی سفر کنید و با گرگ های یخی اسطوره ای مبارزه کنید. اگر بتوانید گرگ های یخی را شکست دهید، صاحب کشتی ویژه بلیزاد می شوید.


\"\"

فیسبوک کلوب توئیتر

تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.1

8,123 بازدید

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

\"myTV2

 

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
  – امکانات عالی

 

اگر در مشاهده شبکه‌ها با مشکل مواجه هستید:
– از اتصال به شبکه اینترنت اطمینان حاصل نمایید.
- از فعال بودن نرم افزار Media Player ویندوز مطمئن شوید.
- بررسی کنید فایروال به myTV اجازه اتصال به اینترنت را داده باشد.
- نرم افزار Adobe Flash Player و کدک‌هایی مثل K-Lite Mega Codec Pack را نصب نمایید.
- در صورتی که مشکل‌تان هنوز پابرجاست، نرم افزار Real Player را نصب نمایید.

 

\"password پسورد فایل: www.downloadha.com

\"download لینک دانلود – 0.1 مگابایت | لینک کمکی

 

رضا بازدید : 114 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

| بازي | بخش موبایل

دانلود بازی Construction Simulator 2014 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Construction Simulator 2014 ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی خانه ها و ساختمان های مورد نظر خود را با بهره گیری از ماشین های سنگینی که برای انجام این کار ساخته شده اند بسازید. این بازی یک شبیه سازی کاملا استثنایی است که می تواند یک محیط مجازی را برای تبدیل کردن رویاهای شما به طرح های جذاب برایتان به وجود آورد. بهره گیری از گرافیک سه بعدی کیفیت بالا در کنار ماشین های واقع گرایانه ای که هر یک به دقت طراحی شده اند آماده اند تا بیش از 20 ساعت گیم پلی را که در قالب بیش از 300 وظیفه مختلف گنجانده شده است برایتان به ارمغان آورد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


تصاویری از محیط این بازی:

دانلود بازی Construction Simulator 2014 برای اندروید

حداقل سیستم مورد نیاز:
اندروید 4.0.3 و بالاتر

روش نصب بازی:
با اجرای فایل apk به نصب بازی بپردازید. در صورتی که بازی دارای فایل دیتا بود آنرا از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی استخراج شده را در مسیر SDcard/Android/Obb/ کپی نمایید.

.:: دانلود بازی ::.


——————————

.:: دانلود فایل دیتا بازی ::.



رضا بازدید : 152 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

آندروید | بازي | بخش موبایل

دانلود بازی Ravensword: Shadowlands برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Ravensword: Shadowlands ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده جوان می بایستی به اکتشاف جهانی که در آن جزئیات به دقت طراحی گردیده اند پرداخته، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده، از سلاح های قدرتمند استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و تجربه ای نوین از بازی های ماجرایی را در دیوایس خود به ارمغان بیاورید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


تصاویری از محیط این بازی:

دانلود بازی Ravensword: Shadowlands برای اندروید

حداقل سیستم مورد نیاز:
اندروید 4.0 و بالاتر

روش نصب بازی:
با اجرای فایل apk به نصب بازی بپردازید. در صورتی که بازی دارای فایل دیتا بود آنرا از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی استخراج شده را در مسیر SDcard/Android/Obb/ کپی نمایید.

.:: دانلود بازی ::.


——————————

.:: دانلود فایل دیتا بازی ::.



رضا بازدید : 155 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
  • سری کامل بازی Assassins Creed : نسخه دوم

بدون شک عنوان های Assassin Creed را می توان از دسته ی محبوب ترین بازی های تاریخ دانست به طوری که فشر گسترده ای را در بر میگیرد . یک بازی هیجانی که با ادقام سبک های مختلف مانند آزادی بی اندازه و حرکات سریع و خشن و همچنین سبک معمایی و انجام بدون سر و صدای ماموریت موفق به خلق یک شاهکار تمام عیار شده است . شما عزیزان در سایت میهن دانلود قادر به دانلود تمام نسخه های این بازی هستید و امروز میتوانید نسخه دوم این بازی را دریافت نمایید که چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.

 

راهنمایی :

در صورتی که هنگام اجرای بازی با ارور مواجه شدید نرم افزار زیر را دانلود کرده و در سیستم نصب کنید : دانلود Ubisoft Game Launcher

راه حل اول:
۱- بازی را نصب کرده و همچنین آخرین نسخه Ubisoft Game Launcher را نصب کنید.
۲- Uplay.exe را از پوشه Ubisoft Game Launcher اجرا کرده و بگذارید آپدیت شود.
۳- فایل localization.lang را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.
۴- فایل Uplay.exe را در محل نصب برنامه Ubisoft Game Launcher کپی کنید تا جایگزین فایل قبلی شود.
۵- بازی را اجرا کرده و یک اکانت بسازید. یا اگر یک اکانت یوبی سافت دارید آن را وارد کنید.
۶- در صورتی که از شما برای سریال نامبر سوال شد، فقط بر روی OK کلیک کرده و بازی را اجرا کنید.
راه حل دوم:
جدیدترین نسخه ی Ubisoft game launcher رو دانلود و نصب کنید.
Ubisoft game launcher
رو اجرا کنید و یک اکانت بسازید.بعد از ساخت اکانت,وارد اکانت خود شوید. game Launcher رو نبندید و به محل نصب نرم افزار Game launcher بروید.پوشه ی cache رو پیدا کنید.پوشه رو باز کنید.به پوشه ی ownership می رسید.این پوشه هم باز کنید.یک فایل به نام ((asahabggdgsvydh_dshvbdwbh )) پیدا می کنید.اسم این فایل رو کپی کنید. Game launcher رو حالا ببندین.
*
حالا محتویات پوشه ی کرک رو در محل نصب Game launcher کپی کنید.بعد به پوشه ی cache و سپس به ownership برورید. نام این(( Rename_to_your_Profile_ID )) فایل رو به نام اون فایلی که اسمشو برداشتین برگردونید.بعد از فایل رو read only کنید تا پاک نشه.
حالا بازی رو اجرا کنید و لذت ببرید.
نکته : پس از انجام قسمت * ,در قسمت آپشن game launcher رو always set in offline mode تنظیم کنید.

___________________________________

دوستایی که درخواست بازی دارند می تونند داخل کامنت ها اعلام کنن اما اگر پیام و یا درخواستی دارین که میخواین حتما به دستم برسه به ایمیل hamidmihandownload@chmail.ir ایمیل بـزنید چـون پسـت ها زیاده احـتـمـالـش خیـلی زیاده که بعضی کامنت ها از چشمم در بره ! ممنون

دانلود با لینک مستقیم در پارت های 2 گیگا بایتی

دانلود پارت اول

دانلود پارت دوم

پسورد : www.mihandownload.com

 

 

رضا بازدید : 118 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
بازی خشم تیتان بازی خشم تیتان
حجم نرم افزار 5.69 مگابایت
دفعات دانلود 255
دانلود فایل دانلود فایل
توضیحات :
در بازی Wrath of the Titans سیمبیان برساووش برروی کشتی سوار می شود تا در یک ماموریت خطرناک و در عالم مردگان به برای نجات زئوس که توسط برادر خیانتکارش زندانی شده است برود.شما می توانید ماموریت خود را با نصب بازی شروع کنید تا احساس هیجان کنید و از داستان اکشن و ماجراجویی این بازی لذت ببرید. بازی Wrath of the Titans v1.0.4 برروی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 و سیمبیان انا و سیمبیان بل و سیمبیان ورژن 5 قابل نصب است.
رضا بازدید : 98 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
مبارز معبد با Temple Run: Brave v1.1.5 مبارز معبد با Temple Run: Brave v1.1.5
حجم نرم افزار 0.00 مگابایت
دفعات دانلود 318
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات : بازی Temple Run: Brave از هیجانی ترین و پرطرفدار ترین بازی های iOS می باشد که ساخته ی شرکت بزرگ Disney می باشد. شما در این بازی در نقش مبارزی شجاع ظاهر می شوید که باید موانع راه را پشت سر بگذارد و به معبد برسد. از ویژگی های این بازی می توان به سرعت بسیار بالای بازی، وجود مناظر طبیعی خیره کننده و گیم پلی نامحدود و بی پایان بازی اشاره کرد

برای iOS 4.0 و بالاتر

 

رضا بازدید : 120 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
فوتبال حرفه ای با FiFa 13 v1.0.2 فوتبال حرفه ای با FiFa 13 v1.0.2
حجم نرم افزار 0.00 مگابایت
دفعات دانلود 1027
دانلود فایل دانلود فایل
توضیحات :

 

و هم اکنون FiFa 13 ساخته شرکت معتبر EA با گرافیکی خیره کننده و کنترل دقیق به عنوان معتبر ترین فوتبال برای سیستم عامل iOS منتشر شد. از ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی واقع گرایانه، گرافیک فوق العاده، وجود پاسخگو ترین کنترل هایی که تا به امروز در iOS ارائه شده است، بازی آنلاین و چند نفره، قابلیت پیوستن به باشگاه مورد علاقه و شرکت در لیگ ها، وجود 30 لیگ معتبر دنیا، 500 تیم و بیش از 15000 بازیکن، بیش از 32 استادیوم معتبر و باشکوه و در پایان صداگذاری بسیار دقیق اشاره کرد.

برای iOS 4 و بالاتر

این بازی برای iPhone 3GS و بالاتر اجرا می شود ولی توصیه سازنده برای بهترین تجربه با این بازی، نصب بر روی دستگاه های iPhone 4S، iPhone 5، iPad 2 and new  می باشد.

رضا بازدید : 86 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
فرار از ماموران مترو با Subway Surfers v1.0 فرار از ماموران مترو با Subway Surfers v1.0
حجم نرم افزار 21.61 مگابایت
دفعات دانلود 600
دانلود فایل دانلود فایل
توضیحات :

Subway Surfers یک بازی سرعتی است که در آن مامور بد اخلاقی به دنبال گرفتن Jake است. شما باید به Jake کمک کنید تا از دست این مامور بداخلاق به زیرکی و زیبایی فرار کند. در حالی که قطارها در رفت و آمد هستند با تمام سرعتی که می توانید از فضای بین قطارها و هرجای دیگر که در دسترس است فرار کنید. گرافیک HD و رنگارنگ، جلوه خاصی به این بازی داده است. حرکات آکروباتیک و تند و سریع jake و مبارزه کردن برای کمک به دوستانتان از دیگر جذابیت های این بازی است.

ورژن : برای اندروید 2.2 و بالاتر

رضا بازدید : 128 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
موتورسواری در بزرگراه با Highway Rider v1.3.3 موتورسواری در بزرگراه با Highway Rider v1.3.3
حجم نرم افزار 0.00 مگابایت
دفعات دانلود 1431
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات :

رانندگی دیوانه وار در بزرگراه با بازی مهیج Highway Rider اندروید! معتادان سرعت بشتابید! شما در این بازی با در اختیار داشتن موتور پر قدرت بین وسایل نقیله بزرگراه با نهایت سرعت حرکت می کنید. ضمنا موتورها، از قدرت ویژه نیترو هم استفاده می برند و شما می توانید در عرض چند ثانیه سرعت خود را به بالاترین حد برسانید. راسخون، این بازی جذاب و مهیج را به شما پیشنهاد می دهد.

برای اندروید 2.2 و بالاتر

رضا بازدید : 90 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
دانلود بازی مدافع قلعه Castle Defender  نسخه پلتفرم جاوا دانلود بازی مدافع قلعه Castle Defender نسخه پلتفرم جاوا
حجم نرم افزار 2.07 مگابایت
دفعات دانلود 382
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات : دانلود بازی مدافع قلعه  Castle Defender در نسخه پلتفرم جاوا در دسترس شماست. دراین بازی به عنوان یک جادوگر به پادشاه شهر خدمت می نمایید. در این میان به قلمرو پادشاهی حمله می شود و شما باید به پادشاه شهر کمک کنید تا بر دشمنان پیروز شود. در نظر داشته باشید نسخه جاوای بازی در رزولوشن های ( 176x220 ,128x160 ,240x320 ,320x240 ,360x640 ) عرضه شده است. شما هم اکنون می توانید بازی  Castle Defender را به آسانی از سایت راسخون دانلود نمایید

رضا بازدید : 203 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
دانلود بازی مشت آهنین Fist Of Steel نسخه پلتفرم جاوا دانلود بازی مشت آهنین Fist Of Steel نسخه پلتفرم جاوا
حجم نرم افزار 4.03 مگابایت
دفعات دانلود 255
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات:

دانلود بازی جذاب و هیجانی مشت آهنین  Fist Of Steel در نسخه پلتفرم جاوا در دسترس شماست. دنیا را هرج و مرج فرا گرفته است. خیابان های شهر شلوغ, کثیف و بوی مرگ تمام شهر را گرفته است. مشت آهنین تنها کسی است که می تواند آرامش را به شهر بازگرداند. شما به مشت آهنین کمک می کنید تا با رهبران خلفکار به مبارزه بپردازد و پیروز شود. در نظر داشته باشید که نسخه جاوا بازی مناسب با رزولوشن های ( 240x320, 320x240, 240x400, 360x640, 128x128, 128x160, 176x208 ) می باشد.

رضا بازدید : 153 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
پرش نینجا با NinJump Deluxe v1.0 پرش نینجا با NinJump Deluxe v1.0
حجم نرم افزار 0.00 مگابایت
دفعات دانلود 584
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات :

لذت پرش های مرگبار و فرار از دست هیولا های دریایی، اژدهای آتشین و ستاره های مرگبار با NinJump Deluxe ! این بازی از محبوب ترین بازی های موبایل می باشد و تا کنون بیش از 50 میلیون دانلود داشته است! این بازی از گیم پلی سریع و جذاب با گرافیک عالی ساخته شده است. شما در این بازی با 3 سبک کلی بازی که عبارت اند از Castle که نبرد در قلعه ها می باشد، Pirates که جنگ در دریا و کشتی دزدان دریایی و Jungle که تلاش برای زنده ماندن در جنگل با پرندگان وحشی و... می باشد، روبرو می شوید. شما باید با کمک نینجایی قدرتمند، بدون سقوط به جلو پیش بروید و رکورد ثبت کنید. این بازی به شدت اعتیاد آور می باشد و با جذابیت ویژه خود، تپش قلب شما را در مراحل مشکل، بالا می برد! ضمنا این بازی امکان به اشتراک گذاری رکورد های شما را نیز دارد. راسخون، دریافت این بازی را به شما پیشنهاد می دهد.

برای اندورید 2.1 و بالاتر

رضا بازدید : 95 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
بازی پنگوئن دیوانه Crazy Penguin Party برای Symbian^3 Anna Belle بازی پنگوئن دیوانه Crazy Penguin Party برای Symbian^3 Anna Belle
حجم نرم افزار 1.37 مگابایت
دفعات دانلود 1115
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات:

بازی پنگوئن دیوانه Crazy Penguin Party برای Symbian^3 Anna Belle - در این بازی شما هدایت یک پنگوئن دیوانه را بر عهده دارید که در حال سربه سر گذاشتن با خرس های قطبی و دیگر بنگوئن ها است و از دست آنها در فرار است و این بازی را در 30 مرحله جذاب انجام میدهید. 

قابل اجرا در :گوشی های دارای سیستم عامل جاوا و Symbian^3 Anna Belle

 

رضا بازدید : 100 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

y Spiders 2 v1.2

عنکبوت حریص با Greedy Spiders 2 v1.2 عنکبوت حریص با Greedy Spiders 2 v1.2
حجم نرم افزار 18.94 مگابایت
دفعات دانلود 377
دانلود فایل دانلود فایل
توضیحات :

عنکبوت های وحشت زده، زشت و حریص تر از گذشته بازگشتند! به تازگی نسخه اندروید Greedy Spiders 2 منتشر شده که از سری بازی های پر طرفدار و ماجراجویی است. در این بازی شما باید با عنکبوت خود به ماجراجویی هایی بپردازید و مهاجمان را در تار خود گیر بیندازید و آن ها را نابود کنید و خودتان را با موقعیت های ترسناک و دشوار بازی عادت بدهید! از ویژگی های این بازی می توان به داشتن بیش از ۱۴۴ سطح جدید، کیفیت قابل قبول گرافیک، انجام حرکات ویژه در حین بازی، کیفیت صدای بالا، امکان گوگل TV ، پشتیبانی از چند زبان رایج دنیا، امکان تنظیم سطح دشواری بازی و همچنین قابلیت اجرا ویزه در تبلت ها و سایر دستگاه های کم قدرت اندرویدی است.

برای اندروید 2.1 و بالاتر

رضا بازدید : 89 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
  مکالمه با سانتا
حجم نرم افزار 12.49 مگابایت
دفعات دانلود 866
دانلود فایل دانلود فایل

مکالمه با سانتاتوضیحات

صحبت کردن با سانتا یک بازی سرگرم کننده برای موبایل های اندروید است سانتا یک بابانوئل هست قصد خوشحال کردن شما را دارد با صدایی زیبایش پس صحبت کردن با او را به عنوان هدیه کریسمس از او بپذیرید.

 

قابل اجرا در گوشی های دارای سیستم عامل اندروید 2.1 به بالا

 

 

رضا بازدید : 120 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
بازی فوق العاده Modern Combat 4 Zero Hour v1.0 ویژه جاوا بازی فوق العاده Modern Combat 4 Zero Hour v1.0 ویژه جاوا
حجم نرم افزار 1.00 مگابایت
دفعات دانلود 695
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات:

 

یک بازی بسیار زیبا و فوق العاده برای گوشی های جاوا با نام Modern Combat 4 Zero Hour از کمپانی گیم لافت.در این بازی باید با شیوه های گوناگون بجنگید و جنگاوران سر سخت را از پیش روی خود بردارید.

 

   

 

   

رضا بازدید : 115 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
فرار از معبد با Temple Run 2 v1.2.1 فرار از معبد با Temple Run 2 v1.2.1
حجم نرم افزار 0.00 مگابایت
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات :


 

نسخه دوم از سری بازی های Temple Run این بار با هیجانی بیشتر! این بازی با بیش از 170 میلیون بار دانلود، از محبوبترین بازی های اندروید می باشد. شما در این بازی در نقش فردی هستید که باید به سرعت فرار کرده و در راه خود، موانع سخت و راه های پر پیچ و خم را طی کند تا به هدف پایانی برسد و امتیاز بیشتری کسب کند. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک عالی در عین کم حجم بودن بازی، افکت های جذاب و جدیدتر در حین بازی، موانع جدید و هیجانی، شخصیت های جدید و قدرت ویژه برای هر یک از شخصیت ها اشاره کرد.

 

   

 

  

 

 

  • ورژن : برای اندروید 2.1 و بالاتر
رضا بازدید : 78 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
نابودی میوه ها با Fruit Ninja Puss in Boots v1.0.4 نابودی میوه ها با Fruit Ninja Puss in Boots v1.0.4
حجم نرم افزار 0.00 مگابایت
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات:


 
Fruit Ninja: Puss in Boots یک بازی فوق العاده زیبا می باشد که بدون شک همه شما نام این بازی به گوشتان خورده است . در این بازی زیبا شما در نقش گربه چکمه پوش که مهارت بسیار زیادی در شمشیر زنی دارد می باشید . در هر مرحله از بازی تعدادی میوه بر روی صفحه گوشی شما پرت خواهد شد که باید آن ها را تکه تکه کنید ، اما باید مراقب بمب هایی که در بین آن ها می باشند نیز باشید.
 
 
 

 

  • ورژن : برای اندروید 2.3.3 و بالاتر
رضا بازدید : 174 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
گربه سخن گو Talking Tom Cat 2 v4.1 گربه سخن گو Talking Tom Cat 2 v4.1
حجم نرم افزار 38.89 مگابایت
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.1 و بالاتر

توضیحات :


 
Talking Tom گربه خانگی شماست. او به حرفهای شما گوش می کند و آنها را با صدای خود تکرار می کند.
 
 
 
   
 
   
رضا بازدید : 128 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
جت سواری هیجانی با Jetpack Joyride v1.5.1 جت سواری هیجانی با Jetpack Joyride v1.5.1
حجم نرم افزار 42.61 مگابایت
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.2 و بالاتر

توضیحات :


 

Jetpack Joyride نام بازی جذاب و اعتیاد آوری می باشد که توسط شرکت معروف Halfbrick Studios سازنده بازی Fruit Ninja تولید شده است. در این بازی شما سوار بر جت ها و وسایل پرواز گوناگونی می شوید و باید در طی ماجراجویی که انجام می دهید بوسیله شلیک بمب و آتش اژدها، از موانع گوناگونی بگذرید و از سرعت جنون آمیز خودتان لذت ببرید. همچنین در آسمان مسیر حرکت شما تله های گوناگونی از جمله لیزر کار گذاشته شده است که باید مراقب آنها باشید و سکه های امتیاز داری که در مسیر خود می بینید را از دست ندهید.

 

 

 

رضا بازدید : 107 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

2.3

سگ سخن گو Talking Ben the Dog v1.2.3 سگ سخن گو Talking Ben the Dog v1.2.3
حجم نرم افزار 0.00 مگابایت
دانلود فایل دانلود فایل

توضیحات :

شاید همه ی شما برنامه Talking Tom را در گوشی خود داشته باشید! این بار برنامه Talking Ben تولید شده است که سگی با نمک و البته باهوشی است که دارای صدای ضخیم تر و حرکات جالب تر می باشد. این سگ در ابتدا مشغول روزنامه خواندن می باشد که شما باید مانع خواندن آن شوید و از آن بخواهید صدای شما را تقلید کند! ضمنا شما می تواند در آزمایشگاه نیز شرکت کنید و مواد شیمیایی را ترکیب کنید و نتیجه را ببینید!

توجه :  برای اجرای بازی، خود پوشه com.outfit7.talkingbenpro را در مسیر SD \ Android \ data کپی کنید.

 

   

 

   

 

  • ورژن : برای اندروید 2.1 و بالاتر
 
رضا بازدید : 81 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
فوتبال حرفه ای اندروید با FIFA 14 by EA SPORTS v1.2.8 فوتبال حرفه ای اندروید با FIFA 14 by EA SPORTS v1.2.8
حجم نرم افزار 14.99 مگابایت
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر

توضیحات :


 

همه‌ ما بازی محبوب FIFA را می شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان است. بالاخره نسخه‌ ۱۴ این بازی به نام FIFA 14 by EA SPORTS  برای اندروید ارائه شد. در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن وجود دارد. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌است. در نسخه‌ جدید گرافیک بازی و گیم‌ پلی تغییراتی داشته‌ است تا تجربه‌ کاربر از بازی بهتر شود. در این بازی مثل نسخه‌ قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. در این بازی تجربه هیجان انگیز از هر پاس، شوت و تکل را با تاچ کنترل جدید این بازی تجربه کنید؛ افزون بر این در این بازی به لطف طراحی اعجاب انگیز کمپانی EA حس بازی کردن در دنیای واقعی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

راهنمای نصب: بعد از دریافت دیتا و خارج کردن از حالت فشرده، خود پوشه com.ea.game.fifa14_row را در مسیر Android/data/obb کپی کنید. اگر پوشه ای به نام obb نبود بسازید و پوشه دیتا را در آن کپی کنید. سپس ارتباط اینترنت خود را فقط برای بار اول وصل کنید و وارد بازی شوید و سپس در قسمت Play در منوی اصلی بازی بروید و روی Check for existing purchase کلیک کنید تا تمام قسمت های بازی باز شود و نسخه فول و کامل فعال شود. برای مراجعه های بعد به این بازی احتیاجی به اینترنت نیست. بازی توسط راسخون کاملا تست شده است و هیچ مشکلی ندارد.


>> دانلود دیتا بازی FiFa 14 با حجم 903 مگابایت

 

 

 

کاملا تست شده است و هیچ مشکلی ندارد.


>> دانلود دیتا بازی FiFa 14 با حجم 903 مگابایت

 

 

 

 

 

 

از دست ندهید

 

رضا بازدید : 87 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

تجربه سلاح ها با Weaphones WW2: Firearms Sim v1.2.0 تجربه سلاح ها با Weaphones WW2: Firearms Sim v1.2.0
حجم نرم افزار 27.20 مگابایت
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.2 و بالاتر

توضیحات :


 

Weaphones WW2 یک بازی جذاب می باشد که تجربه کار با انواع سلاح های جنگی را در اختیار شما قرار می دهد . با استفاده از این بازی شما می توانید با اسلحه مورد علاقه خود تیراندازی کنید و اطلاعات زیادی در مورد سایر اسلحه ها بدست آورید بدون اینکه کوچکترین آسیبی به خود یا دیگران برسانید ! از ویژگی های این برنامه می توان به صداگذاری فوق العاده و گرافیک بالا آن اشاره نمود . این نسخه از برنامه دارای اسلحه های جدید می باشد.

 

 

 

رضا بازدید : 214 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بخش بازی | موتور سواری | ورزشی

دانلود بازی پرطرفدار و محبوب موتور سواری Nuclear Bike 2

نسخه 2 بازی جدید و پرطرفدار Nuclear Bike بطور رایگان آماده دانلود از ایرانیان دانلود می باشد.این بازی در نسخه 2 با گرافیک بهتر و البته مراحلی کوتاه متنوع و سختی ظاهر شده است و شما قدرت کنترل بیشتری بر موتور خواهید داشت.با پیشرفت در مراحل بازی و رفتن به مراحل بالاتر، بازی سخت تر شده و نیازمند دقت و تمرکز زیادی می باشد.نحوه اجرای بازی آسان بوده ونیاز به مهارت و یادگیری خاصی برای اجرای آن نیست و تنها با چهار کلید جهت نما قادر به کنترل موتور خود هستید.زدن تک چرخ و دیگر حرکات نمایشی،از نقاط قوت بازی می باشد.اگر به موتور سواری در صخره و خطر کردن علاقه دارید این بازی را از دست ندهید.

تصاویری از محیط بازی

 

Nuclear Bike 2 Screen Shot 1

Nuclear Bike 2 Screen Shot 2

Nuclear Bike 2 Screen Shot 3

رضا بازدید : 109 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بخش بازی | موتور سواری

دانلود بازی هیجان انگیز موتور سواری SBK-09 Superbike World Championship

SBK-09 Superbike World Championship نام بازی به سبک مسابقات موتور سوار است که شما میتوانید آنرا در کامپیوتر خود انجام دهید. در این بازی شما با سرعت های بسیار بالا مسابقه می دهید که با یک اشتباه به دلیل بالا بون سرعت، موتور شما واژگون می گردد در نتیجه داشتن دقت بسیار بالا در هنگام رسیدن به پیچ و خم های مسیر یکی از نکاتی است که همیشه باید به آن توجه داشته باشید. همچنین شما میتوانید در این بازی موتورتان را به دلخواه خود اسپرت کنید در واقع منویی در این بازی قرار دارد که مربوط به سفارشی سازی موتور می باشد تا کاربر بتواند با موتور دلخواه خود مسابقه دهد. علاوه بر این دارا بودن مسیر های مختلف مسابقه که میتوان قبل از  انتخاب آن نمایی از مسیر و مشخصات آنرا در بازی مشاهده نمود یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این بازی به شمار میرود. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
CPU: Core 2 Duo 2.6 GHz
RAM: 2 GB
HDD: 7 GB free disk space
Graphics Cards: GeForce 8600
Graphics Memory: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

تصاویری از محیط بازی:

SBK-09 Superbike World Championship ScreenShot 1
SBK-09 Superbike World Championship ScreenShot 2
SBK-09 Superbike World Championship ScreenShot 3
SBK-09 Superbike World Championship ScreenShot 4
SBK-09 Superbike World Championship ScreenShot 5

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

رضا بازدید : 95 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بخش بازی | موتور سواری | ورزشی

دانلود بازی SBK Generations 2012

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

 ▐نسخه سالم و کامل + کرک Reloaded

آیا به دنبال بهترین بازی موتور سواری می گردید. بازی SBK Generations را می توان جز بهترن بازی های متور سواری دانست. که به تازگی برای کنسول های XBOX,PCمنتشر شده است.در این بازی موتور سواری از اکثر موتورهای سال 2012 استفاده شده است و تمامی موتور های این بازی در واقیت وجود دارند. این موتور ها با گرافیک خارقالعاده تهیه شده و گیمر را در محیط واقعی در میدان پیست قرار می دهد. از نکات جالب این بازی می توان به صدای موتورها, وجود راه های مختلف در تمامی فصول سال, صدای تشویق تماشاگران و سرعت و هیجان بالا اشاره نمود. وجود 140تیم مختلف فرمول یک نیز از دیگر امکانات بازی می باشد.شما در ابتدا می توانید بازی را از سال 2009 شروع کنید و با به سر گذاشتن مراحل مختلف به سال 2012 برسید یا این که می توانید از سال 2012 شروع کنید.و مراحل مختلف را دامه دهید. گیم پلیر این بازی را می توان در لیست بهترین گیم پلیرهای سال قرار داد. این بازی برای تمامی علاقه مندان به موتورسوار و سرعت توصیه می شود. برای دانلود این بازی بسیار زیبا می توانید به ادامه ی مطالب بروید.

 

تصاویری از محیط بازی :

SBK Generations ScreenShot1

SBK Generations ScreenShot2

SBK Generations ScreenShot3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® / Windows
Cpu:2 GHz Intel® Core™۲ Duo or 2 GHz AMD Athlon™ X2 ،3 GHz or better recommended
Ram: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7
Video Card: 256 MB DirectX® ۹٫۰c-compliant video card with Shader Model 3.0 or higher
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive:5 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 

رضا بازدید : 111 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بخش بازی | موتور سواری

دانلود بازی بسیار زیبای MUD FIM Motocross World Championship

▐نسخه سالم و کامل + کرک Reloaded ▐

بازی زیبای MUD:fim motocross world championship از اول انتشارخود در جهان نامی جهانی به خود در بین بازی سبک مسابقات موتور باز کرد که حالا بعد از سال ها نسخه ی دوم آن ساخته و عرضه شده است. این بازی زیبا به تازگی به سه کنسول بازی pc, xbox, ps3 منتشر شده است و سرو صدای زیادی درباره ی این بازی به گوش می خورد.این بازی به سبک موتور سواری مسابقه ای می باشد و از بازی از معدود بازی هایی است که می توان با این گرافیک بالا و در این سبک یافت. این بازی دارای  مسابقات بسیار جذابی می باشد. شرکت هایی که این بازی را تولید کردند تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی به آن داده اند.این بازی تنها بازی موتور سواری در این سبک است. و مسابقاتی از قبیل:mx2 ,mx1 را در خود جای داده است . از جمله ویژگی های این بازی می توان به گرافیک بالا و زمین های مسابقه ی آن که انگار واقعی هستند اشاره ای داشت. از دیگر ویژگی های خوب این بازی می توان به گوناگونی مسابقات و وجود بش از 40 موتور متنوع اشاره نمود. همچین می توان از حضور ستارگان موتور سواری مثل:(رایان .چاد رید.کن و…) اشاره کرد. این تنها بازی در این سبک است که گیمرها از آن را به عنوان انقلاب جدید در عرصه ی بازی های موتور سواری دانسته اند. شما می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت کاملا رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

mud ScreenShot1

mud ScreenShot2

mud ScreenShot3

حداقل سیستم مورد نیاز :

 7 OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® / Windows
Cpu:2 GHz Intel® Core™۲ Duo or 2 GHz AMD Athlon™ X2 ،3 GHz or better recommended
Ram: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7
Video Card: 256 MB DirectX® ۹٫۰c-compliant video card with Shader Model 3.0 or higher
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive:4 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 

رضا بازدید : 101 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بخش بازی | موتور سواری

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک

شرکت یوبی بار دیگر بازی جدیدی را وارد بازارهای جهانی نمود.Mad Riders نام جدیدترین باز موتور سواری است که از شرکت یوبی منتشر شده است. شما در این بازی به طور کامل با هیچان، اضطراب دست و پنجه نرم خواهید کرد. تمام موتور های ان بازی چهارچرخ بوده و به صورت کاملا زیبا طراحی شده است. وحدود50 موتور مختلف در این بازی وجود دارد که شما با توجه به پول که از مسابقات کسب کرده اید قادر به استفاده ار هر یک آنها می باشید. همچینن حدود 45مسیر مختلف در این بازی وجود دارد که تمام انها در مناطق گرم سیری قرار گرفته اند.گیم پلیر جالب این بازی به گیمرها اجازه می دهدتا از تمام مهارت های خود در این بازی اسفاده کنند.از ویژگی های خوب این بازی می توان به حرکات نمایشی اشاره نموده که گیمر در هنگام پرشها از آن استفاده می کنند.همچین در طول مسیر میان برهای وجود دارد که شما می توانید با پیدا کردنآنها و رفتن از انها از رقبای خود پیشی بگیرید.این بازی را می توانید به صورت چند نفره نیز انجام بدید.حد اکثر افرادی که می توانند در این بازی،بازی کنند 12نفر می باشد.درکل این بازی بسیارجالب بوده و برای کسانی که عاشق سرعت و موتور سواری هستند توصیه می شود. شما می توانید این بازی زیبا را به صورت کاملا رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Mad Riders ScreenShot1

Mad Riders ScreenShot2

Mad Riders ScreenShot3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3 / Windows 7 / Windows Vista
Cpu: 2 GHz Intel Core 2 Duo or 2 GHz
Ram: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7
Video Card: 256 MB DirectX® 9.0c-compliant video card with Shader Model 3.0 or higher
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive:2 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 

 

 

رضا بازدید : 143 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 بخش بازی | موتور سواری

دانلود بازی خاطره انگیز و محبوب مسابقات موتور سواری MotoGP 08

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی + کرک Reloaded :.

بازی زیبای MotoGP 08 توسط کمپانی مشهور Proein حمایت یافته و حق نشر آن را شرکت مشهور Capcom  عهده دار بوده است. این بازی زیبا مربوط به مسابقات حرفه ای موتور سواری می باشد که در آن مدل های مختلفی از کارخانه های مطرح همچون Honda ،Yamaha ،Suzuki ،Ducati ،Kawasaki و Aprilia را مشاهده خواهید کرد. مسیرها و پیست های مسابقات به شکل زیبایی طراحی شده اند و حقیقت گرایی در آن به اوج رسیده است. امکان اجرای مسابقات در سه حالت مختلف Arcade ، Intermediate و Simulation وجود دارد که هریک از آن ها  تجربه متنوعی از یک بازی موتور سواری را برای گیمر به ارمغان می آورد . امکان انتخاب موتورهای فوق العاده از میان کلاس های مختلف موتورسیکلت همچون ۱۲۵ سی سی تا ۲۵۰۰ سی سی !، هوش مصنوعی و حرفه ای کاراکترها، امکان زد و خورد در حین مسابقات، شبیه سازی و حضور موتورسوران مطرح دنیا، برگزاری مسابقات در شب، مسیرها و پیست ها متنوع برای اجرای مسابقات از ویژگی های این بازی مهیج می باشد. بازی از موتور گرافیکی زیبا و حرفه ای برخوردار است و صداگذاری های طبیعی باعث واقعیت گرایی آن شده است. امکان بازی آنلاین نیز برای گیمر فراهم شده است، تا در مسابقات جهانی نیز شرکت کرده و به مسابقات با رقیبان بپردازد. پیش نمایش هایی از محیط این بازی زیبا را در ادامه مطلب دنبال کنید و این بازی زیبا و کمیاب را که جزو دسته بازی های درخواستی نیز می باشد، برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

MotoGP 08 ScreenShot 1

MotoGP 08 ScreenShot 2

MotoGP 08 ScreenShot 3

MotoGP 08 ScreenShot 4

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows  7/XP/Vista
Cpu: Intel Pentium 4
Ram: 512 MB
Video Cards: 3D Video Card ,Shader Model 3 Compatible, Geforce 6600/Radeon X1600 or higher
DirectX: Microsoft DirectX 9.0 c
Hard Drive: 8 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

رضا بازدید : 98 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 بخش بازی | موتور سواری

 

دانلود بازی مهیج مسابقات موتورهای چهارچرخ Pure

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

بازی زیبای Pure که مربوط به مسابقات موتورهای چهارچرخ در جاده های خاکی و جنگل های پرفراز و نشیب می باشد، توسط کمپانی Black Rock Studio و Disney Interactive Studios  حمایت یافته و منتشر شده است. شرکت Black Rock که در ساخت بازی های رانندگی دیوانه وار همچون ATV Offroad Fury و MotoGP شهرت دارد بار دیگرمثل سابق با انتشار یکی دیگر از بازی های جنجالی خود را اثبات کرد. سوار بر موتورهای معروف به چهارچرخ پرنده در جاده ها و جنگل ها ناهموار و خطرناک به رقابت خواهید پرداخت. امکان انتخاب بازیکن را نیز دارید و می توانید پس از پیشرفت در مراحل و کسب مقام موتورهای جدید و قدرتمندی را برای ادامه مسابقات برگزینید. از نقاط قوت این بازی که در کمتر بازی های همسان Pure دیده می شود انجام حرکات حرفه ای نمایشی در هنگام پرش از موانع است، با هر حرکت نمایشی قدرت گرفته و امتیاز کسب خواهید کرد. امکان بازی آنلاین و قابلیت برپایی تورنمنت های چند نفره نیز از دیگر امکانات این بازی است. در بازی سه حالت مسابقه به نام های Race ، Sprint و FreeStyle می باشد، که در حالت Sprint و Race مسابقات مرحله ای را تجربه خواهید کرد که در Sprint دور مراحل کوتاه تر است و در سبک بازی FreeStyle مهمترین نکته ای که حائز اهمیت می باشد کنترل باک بنزین موتور می باشد، به علت ناهمواری ها زیاد باید از قدرت بیشتری استفاده کنید و در نهایت بنزین بیشتری را از دست خواهید داد لذا باید از تمام تکنیک های لازم برای صرفه جویی بنزین استفاده کرده و برای مثال از میان برها عبور کنید. امکان پر کردن باک بنزین نیز وجود دارد، یکی استفاده از جوایز گنجانده شده در مسیر مسابقه است که علاوه بر بنزین، دیگر امکانات همچون بازی دونفره را از جوایز بازی می توانید کسب کنید، و دیگری استفاده از تانکرهای بنزین است که با فاصله معین از ابتدا تا انتهای مسیر مسابقات تعبیه شده است. و چنانچه بنزین شما تمام شد بازی به پایان رسیده و به عبارتی Game Over خواهید شد. محل برگزاری مسابقات پیست های مجهزی همچون Wyoming ، Italy ، and New Mexico ، Ocotillo Wells و California می باشد که محیطی کاملا شبیه سازی شده و زیبا می باشد. بازی سراسر هیجان Pure را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Pure ScreenShot 1

Pure ScreenShot 2

Pure ScreenShot 3

Pure ScreenShot 4

Pure ScreenShot 5

حداقل سیستم موردنیاز :

OS: Microsoft Windows/XP / Vista
Cpu: Intel Pentium 4 3.0GHz / AMD 64 3200+
Ram: 512MB (XP) / 1GB (VISTA)
Video Cards: 256MB Nvidia 6600GT / ATI Radeon 1600XT or higher
DirectX: Microsoft DirectX 9.b
Hard Drive: 8 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.


رضا بازدید : 92 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 بخش بازی | موتور سواری

 

دانلود بازی مهیج مسابقات موتورهای چهارچرخ Pure

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

بازی زیبای Pure که مربوط به مسابقات موتورهای چهارچرخ در جاده های خاکی و جنگل های پرفراز و نشیب می باشد، توسط کمپانی Black Rock Studio و Disney Interactive Studios  حمایت یافته و منتشر شده است. شرکت Black Rock که در ساخت بازی های رانندگی دیوانه وار همچون ATV Offroad Fury و MotoGP شهرت دارد بار دیگرمثل سابق با انتشار یکی دیگر از بازی های جنجالی خود را اثبات کرد. سوار بر موتورهای معروف به چهارچرخ پرنده در جاده ها و جنگل ها ناهموار و خطرناک به رقابت خواهید پرداخت. امکان انتخاب بازیکن را نیز دارید و می توانید پس از پیشرفت در مراحل و کسب مقام موتورهای جدید و قدرتمندی را برای ادامه مسابقات برگزینید. از نقاط قوت این بازی که در کمتر بازی های همسان Pure دیده می شود انجام حرکات حرفه ای نمایشی در هنگام پرش از موانع است، با هر حرکت نمایشی قدرت گرفته و امتیاز کسب خواهید کرد. امکان بازی آنلاین و قابلیت برپایی تورنمنت های چند نفره نیز از دیگر امکانات این بازی است. در بازی سه حالت مسابقه به نام های Race ، Sprint و FreeStyle می باشد، که در حالت Sprint و Race مسابقات مرحله ای را تجربه خواهید کرد که در Sprint دور مراحل کوتاه تر است و در سبک بازی FreeStyle مهمترین نکته ای که حائز اهمیت می باشد کنترل باک بنزین موتور می باشد، به علت ناهمواری ها زیاد باید از قدرت بیشتری استفاده کنید و در نهایت بنزین بیشتری را از دست خواهید داد لذا باید از تمام تکنیک های لازم برای صرفه جویی بنزین استفاده کرده و برای مثال از میان برها عبور کنید. امکان پر کردن باک بنزین نیز وجود دارد، یکی استفاده از جوایز گنجانده شده در مسیر مسابقه است که علاوه بر بنزین، دیگر امکانات همچون بازی دونفره را از جوایز بازی می توانید کسب کنید، و دیگری استفاده از تانکرهای بنزین است که با فاصله معین از ابتدا تا انتهای مسیر مسابقات تعبیه شده است. و چنانچه بنزین شما تمام شد بازی به پایان رسیده و به عبارتی Game Over خواهید شد. محل برگزاری مسابقات پیست های مجهزی همچون Wyoming ، Italy ، and New Mexico ، Ocotillo Wells و California می باشد که محیطی کاملا شبیه سازی شده و زیبا می باشد. بازی سراسر هیجان Pure را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Pure ScreenShot 1

Pure ScreenShot 2

Pure ScreenShot 3

Pure ScreenShot 4

Pure ScreenShot 5

حداقل سیستم موردنیاز :

OS: Microsoft Windows/XP / Vista
Cpu: Intel Pentium 4 3.0GHz / AMD 64 3200+
Ram: 512MB (XP) / 1GB (VISTA)
Video Cards: 256MB Nvidia 6600GT / ATI Radeon 1600XT or higher
DirectX: Microsoft DirectX 9.b
Hard Drive: 8 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.


رضا بازدید : 83 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بخش بازی | موتور سواری

دانلود بازی بسیار هیجان انگیز موتور سواری Kawasaki Quad Bikes

Kawasaki Quad Bikes یکی از بازی های بسیار جالب و هیجان انگیز در زمینه مسابقات موتور سواری می باشد که می توانید آنرا در کامپیوتر خود انجام دهید. موتور های این بازی از نوع چهار چرخ بوده که دارای قابلیت های خاص خود هستند. مسابقات این بازی در مسیر های مختلف برگزار می گردد که از جمله میتوان به جاده های بیابانی همراه با موانع بسیار اشاره نمود که رانندگی و کنترل موتور سیکلیت در این مسیر ها برای کاربر کمی سخت و دشوار است و همین عامل سبب جذابیت هر چه بیشتر بازی میگردد. این بازی از گرافیک بسیار عالی نسبت به حجم بسیار مناسب خود برخوردار است و شما با یک سخت افزار معمولی نیز به آسانی میتوانید آنرا نصب کنید و در کامپیوتر خود بازی کنید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

رضا بازدید : 130 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

بخش بازی | موتور سواری

دانلود بازی بسیار جالب Trials Evolution Gold Edition

▐نسخه سالم و معتبر + کرکSKIDROW ▐

نام : Trials Evolution Gold Edition

سبک : Racing

سازنده : Ubisoft

ناشر : RedLynx

پلتفرم : Microsoft Windows

تاریخ انتشار ایران : 1391/12/29

تاریخ انتشار جهانی :March 19, 2013

این بار نیز با یک بازی جالب دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. Trials Evolution Gold Edition  یکی از بازی های بسیار جالب می باشد که نسخه قبلی ان با سر رو صدای زیادی وارد بازارها شد و استقبال کم سابقه ای روبه رو گردید. این نسخه از بازی نیز دنباله رو نسخه قبلی است.و امکانات زیادی نیز به این نسخه افزوده شده است.  به عنوان مثال قابلیت بازی چند نفره، رقابت های جام جهانی، دچرخه سواری ، محیط های داخل سالن و محیط های باز، و بسیاری دیگر این بازی توسط شرکت بسیار بزرگ Ubisoft ساخته شده است و طبق گفته های سازنده آن از بازی های بسیار جالب امسال خواهد بود. تیم ایرانیان دانلود نیز این بازی را به صورت رایگان آماده ی دانلود شما کاربران گرامی نموده است.

 

تصاویری از محیط بازی :

Sniper Ghost Warrior 2

Sniper Ghost Warrior 2

Sniper Ghost Warrior 2

 

سیستم مورد نیاز بازی :

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS:Windows Vista SP2 or Windows 7
Processor:Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz
Memory:2 GB RAM
Graphics:  DirectX® 10 compliant, 512 Mb video memory
DirectX®:11
Hard Drive:4 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection
Requires a UPlay account

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 64-bit / Windows 8
Processor:Quad-core Intel or AMD CPU
Memory:4 GB RAM
Graphics: DirectX® 11 compliant, 1024 Mb video memory
DirectX®:11
Hard Drive :5 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection
Requires a UPlay account

 

   

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

:: بخش اول ::

دانلود

حجم

:: بخش دوم ::

دانلود

حجم

 


رضا بازدید : 99 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

آندروید | بازي | بخش موبایل

دانلود بازی Race Stunt Fight 3! برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Race Stunt Fight 3! ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی هیجان انگیز شما با انتخاب موتور سیکلت خود وارد میدان نبرد با دیگر رقبای خود می شوید. در این میان شما با انجام حرکات نمایشی و همچنین با ضربه زدن به رقبای خود می توانید پیروز بازی شوید. قسمت سوم این بازی بیشترین فروش را نسبت به نسخه های قبلی داشته است و با گرافیک خیره کننده و سلاح ها و موتور سیکلت های فوق العاده کاربران را بسیار راضی کرده است. شما می توانید مسابقات را در کوه ها، شهر ها، تونل ها، و … ادامه دهید. رقابت به صورت چند نفره و مبارزه برای کسب رتبه های بالا و اره ها و زنجیر ها، پرتاب کننده چاقو و گیم پلی روان تر، از تغییرات و مواردی است که به بازی اضافه شده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


تصاویری از محیط این بازی:

دانلود بازی Race Stunt Fight 3! برای اندروید

حداقل سیستم مورد نیاز:
اندروید 2.3 و بالاتر

روش نصب بازی:
با اجرای فایل apk به نصب بازی بپردازید. در صورتی که بازی دارای فایل دیتا بود آنرا از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی استخراج شده را در مسیر SDcard/Android/Obb/ کپی نمایید.

.:: دانلود بازی ::.


——————————

.:: دانلود فایل دیتا بازی ::.



رضا بازدید : 219 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

آندروید | بازي | بخش موبایل

دانلود بازی Angry Birds Go! برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازیAngry Birds Go!i ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. به مسابقات زیبا و هیجان انگیز سراشیبی در جزیره خوک ها خوش آمدید! بله درست است این بار در بازی Angry Birds Go شما باید وارد جزیره خوک ها شوید و با آن ها مسابقه دهید. این مسابقات به صورت سراشیبی است، در طول مسیر خود با پیچ و خم های بسیاری مواجه خواهید شد پس بسیار مراقب باشید! در این بازی علاوه بر اینکه مواظب جاده باشید باید مراقب سایر حریفان نیز باشید زیرا با آیتم هایی که در اختیار دارند می توانند موجب منحرف شدن شما از مسیر اصلی شوند! در این بازی می توانید شخصیت خوک و یا پرنده را انتخاب کرده و به مسابقه بپردازید، همچنین می توانید پرندگان و خوک های دیگر از جمله: پرنده قرمز، زرد، خوک سیبیلو و بسیاری دیگر از شخصیت های این عنوان را انتخاب و با آن ها به بازی بپردازید. جاده های پر پیچ و خم، دشمنان غیر قابل پیش بینی و محیط فوق العاده بازی می توانند تا ساعت ها شما را سرگرم کنند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


تصاویری از محیط این بازی:

دانلود بازی Angry Birds Go! برای اندروید

حداقل سیستم مورد نیاز:
اندروید 2.3.3 و بالاتر

روش نصب بازی:
با اجرای فایل apk به نصب بازی بپردازید. در صورتی که بازی دارای فایل دیتا بود آنرا از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی استخراج شده را در مسیر SDcard/Android/Obb/ کپی نمایید.

.:: دانلود نسخه معمولی بازی ::.


——————————

.:: دانلود نسخه Mod Money بازی ::.


——————————

.:: دانلود فایل دیتا مخصوص نسخه Mod Money بازی ::.



رضا بازدید : 82 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

آندروید | بازي | بخش موبایل

دانلود بازی Violett برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Violett ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. اگر همیشه به دنبال بازی هایی هستید که ذهن تان را به چالش بکشاند بی شک Violett یکی از آنها خواهد بود. داستان بازی در رابطه با یک دختر جوان و البته یاغی است که از سوی والدینش در حومه شهر رها گردیده و اکنون در یک خانه قدیمی شبح وار زندگی می کند . زندگی کردن در شرایطی که نه تنها دور از دوستان است بلکه به طور کل به دور از آدمیان ، فضایی سخت وحشت آور را پدید خواهد آورد و اکنون قرار است شما این نقش را بازی کنید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


تصاویری از محیط این بازی:

دانلود بازی Violett برای اندروید

حداقل سیستم مورد نیاز:
اندروید 2.3.3 و بالاتر

روش نصب بازی:
با اجرای فایل apk به نصب بازی بپردازید. در صورتی که بازی دارای فایل دیتا بود آنرا از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی استخراج شده را در مسیر SDcard/Android/Obb/ کپی نمایید.

.:: دانلود بازی ::.


——————————

.:: دانلود فایل دیتا بازی ::.



رضا بازدید : 84 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

آندروید, بازی موبایل, موبایل

16,930 بازدید

بازی C.H.A.O.S Tournament HD درباره‌ی جنگ‌های هوایی است. شما می‌توانید هلیکوپترها و جت‌های مدرن را انتخاب کنید و با سلاح‌های نصب شده بر روی آن‌ها اهداف مورد نظر را نابود کنید. در ابتدا باید کمی تمرین کنید تا بتوانید به بهترین شکل هلیکوپتر را کنترل کنید و با مانور دادن‌های خود، از اصابت تیر‌ها و موشک‌های دشمن به هلیکوپترتان جلوگیری نمایید. بازی دارای دو حالت Regular و Elite (برای بازیکنان حرفه‌ای) است و کیفیت هلیکوپترهای موجود که همه برگرفته از مدل‌های واقعی ساخت امریکا، روسیه و اروپا هستند نیز بالا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

chaos tournament hd android بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید

 

 

password بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید لینک دانلود فایل نصب – ۱۳ مگابایت | لینک کمکی

download بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید  لینک دانلود دیتا – ۱۱۸ مگابایت | لینک کمکی

 

رضا بازدید : 131 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بازی آنلاین طوفان دزدان دریایی


 

برای مبارزه با گرگ های یخ زده آماده باشید! گرگ های یخی در فصل زمستان به دریاها حمله می کنند. رویداد زمستانی از تاریخ 20 آذر 1392 آغاز می شود و به مدت 4 هفته ادامه خواهد داشت.
زمستان سرد در راه است. برف و یخبندان همه جا را فرا گرفته ولی این شرایط پایدار نیست چرا که به زودی صدای شلیک توپ ها و شعله های آتش همه جا را فرا خواهد گرفت. در 4 هفته آینده شما و همراهانتان باید نقشه های پاداش مختلفی را انجام دهید و به جزایر مختلف سرک بکشید. این جزایر با کارگروهی و حمایت اتحادتان قابل فتح هستند.
اگر فکر می کنید که یک دزد دریایی ماجراجو هستید و نیاز به هیجان بیشتری دارید به سرزمین های یخی سفر کنید و با گرگ های یخی اسطوره ای مبارزه کنید. اگر بتوانید گرگ های یخی را شکست دهید، صاحب کشتی ویژه بلیزاد می شوید.


تعداد صفحات : 2

درباره ما
مدیریت وبلاگ رضا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 5,085
  • بازدید کلی : 68,929
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    کسب درآمد

    آرشیو کد آهنگ <

    FreeCod Fall Hafez

    دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ